وصیت نامه شهید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 41
:: بازدید هفته : 55
:: بازدید ماه : 11
:: بازدید سال : 4544
:: بازدید کلی : 104164
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
پنج شنبه 1 / 1

 

باسمه تعالی

وصیت نامه پاسدار شهیدسید نعمت الله        موسوی     

 

شهادت می دهم که

 اشهد ان لا اله اله الله و اشهد انّ محمد رسو الله و اشهدان علی ولی الله

یا ایها الذین آمنوا ،  هل ادلکم علی تجاره تتحکم من عذاب الیم ،  تومنون بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل الله با موالکم و انفسکم ،  هذا لکم خیر لکم ان کنتم تعملون .

  ای اهل ایمان ، آیا شما را به تجارتی سود مند که شما را از عذاب درد ناک  آخرت  نجات بخشد ،  دلالت کنم. به خدا  و رسولش ایمان بیاورید و در راه خدا  با اموالتان  و جانتان بجنگید. این برای شما بهتر است ، اگر دانا باشید بهتر است .

 

شهادت دعوتی است بسوی نسلها که وقتی جبهه حق خلع میشود راه سوم را در بر می گیرد که اگر میتوانی بمیران و اگر نمی توانی بمیر .

خط سرخ شهادت خط آل محمد (ص) و علی (ع) است و این افتخار از خاندان نبوت و ولایت به ذریه طیبه آن بزرگوار و به پیروان خط آنان به ارث میرسد . اینک که توانستم شهادت را همانند عزیزترین کسم در بر گیرم و روحم از جسم مادی که از بین رفتنی است ،  جدا و در بالای سرم قرار گیرد،  دلم می خواهد که وقتی خبر شهادتم را به پدرم می دهند،  همانند امام عزیزکه وقتی خبر شهادت حاج مصطفی را به وی می دهند بطور سریع بگویند:

 

 

 (( انا لله و انا الیه را جعون ))

همین عکس العمل را هم پدرم انجام دهد. آن موقع است که قلبم آرام و آرام تر می گردد .پس ای خداوند کریم و دانا به پدر م و اهل خانواده ام صبری عطا فرما که بتوانند دنباله رو خودم و تمامی شهدا باشند.

 راه شناخت شهادت خودم را ،  با دید کامل و در ذهنم مجسم ساختم که همانند شهادت راه حسین (ع) و آرزوی وی بودو گفتم:

 که من از پیروان و این هدیه از طرف خداوند به من داده شد و این خود هدیه اصلی خداوند بود که در راه او واگذار کردم و با جان و دل پذیرفتم و افتخار می کنم. هر قطره ی خون شهید دارای معنا و هر نفسی از نفسهای آخر شهید پیامی برای پیروانش می باشد و این را هم می دانید که آنقدر از ته دل باشد که آسمان هم گریه کند . آن که قطره قطره خون شهید را از تن جدا شده،  شهید را می بینند.

 آیا در ذهن خود مجسم نمی کنند آنان که زندگی رابر آخر ت  ترجیح می دهند که حتی قطره ای از چشمان خود جاری نمی سازند؟

 آری افراد با ایمان و جهاد،  اگر به اینان بگویید و سر جدا شده از تن را،  نشان دهید و بگویید که به چه دلیل و گناهی کشته شده ای؟

 ای راهیان راه خدا و انبیاء و اولیاء به آنان بگویید: بروید جاهلان و بروید. کسانی که مرگ را نابودی تعریف می کنند ، بخدا قسم شهید می گویند. مرگ سرخ هیچ امر مکروه و خلاف انتظار و تازه ای را برایم پدید نیاورده و هیچ چیز

ناپسند ی رخ نداده ، نه تنها پیشآمد شهادت برایم نا گوار نبود،  بلکه آنقدر به این سر نوشت علاقه داشتم و رسیدن به آن برایم شور انگیز و هیجان آور

 

 

 

بود که همانند کسی که در شب تاریک در جستجوی آب در صحرا ی بی پایانی می گردد و ناگاه چاه آبی و یا سر چشمه ای پیدا کند و همانند آنکه گمشده ای را که مدتها در جستجوی اوست و ناگاه گمشده  ی خود را بیابد .

 شهادت برایم دوست داشتنی و شور انگیز بود این است تصور یک شهید بر شهادت. پس ای کسانیکه گوش به وصیت حقیر تان م یدهید بیا یید که بالاتراز همه نیکو کاردیگری است تا آنجا که مرد در راه خدا شهید شود همینکه در راه خدا شهید شد بالاتر از اونیست

و بدانید که:  اکرم الموت القتل .

امام علی (ع) می گویند :گرامی ترین مر گها کشته شدن در راه خداست.

 ای مردم و ای امت شهید پرور:

 به خدا هر کدامیک از شما ،  چه کوچک و چه بزرگ که رهنمود های ولایت فقیه را عمل نکند به خون تمامی شهدا خیانت کرده و در آخرت باید جوابگوی هزاران شهید باشد و امام عزیز همانند شهید زنده در بین تمامی شما ها میباشد و نماینده ی تمام شهیدان است.

 اکنون ای خانواده ی عزیز م:

 اگر با جدا شدن فرزندتان از مبارزه با دشمنان خدا و گوش ندادن به رهنمودهای امام امت دست بردارید بخدایی خدا قسم می خورم که هیچیک از شما را شفاعت نخواهم کرد ف مگر آنکه این اعمال را انجام دهید و بگویید       بقیه ی فرزندانمان را هم از انصار ابا عبدالله الحسین(ع) می دانیم و در اختیار خدا و امام زمان (عج)و نائب وی خمینی کبیر می باشند ،

گوش دهید ای مادران و پدران شهداء :

 

 

 

شما ها بودید که فرزندی از جانب خدا وند بزرگ تحویل گرفته و بزرگ کردید و حالا هم سالم به صاحبش پس دادید. این است آیین انسان سازی در این دنیا . شهید آنقدر از کرامت خدا لذت میبرد که دوست دارد که دوباره زنده شود و بار دیگر جهاد کند و برای خدا کشته شود.

 خداوندا من بنده ی  حقیر و ناچیز ت هستم ، جز بنده  ی تو نیستم و راضیم به رضای تو و با چشم باز تو را دیدم وشناختم و سپس عاشق تو شدم و در راهت فدا.

 و در آخرت تو را ستایش می کنم بارالها این جان را خود داده را با خطا ها یش پذیرا باش و بر اشتبا ها تم در گذر

 

آمین 

 

سید نعمت الله موسوی          

 

   مورخ: 20/10/1361

 

یادش گرامی و جاوید باد.

 

لازم به ذکر است مدتی بعد برادر دیگر ایشان محمد موسوی هم پروازش بسوی عرش الهی را آغاز نمود...


 

 




:: بازدید از این مطلب : 950
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه